Indbydelse til nytårskur 2015

Kære ven og kollega

Du inviteres hermed til B&K Senior Klubs nytårskur med velkomstdrink og underholdning samt en 3-retters middag med hyggeligt samvær og festlige indslag.

Arrangementet finder sted efter generalforsamlingen onsdag den 28. januar i Brüel & Kjærs kantine. Generalforsamlingen starter kl. 16.30, underholdningen ca. 17.45 og middagen ca. 18.45.

Brüel & Kjær har også i år velvilligt sponsoreret både velkomstdrink og middag til deltagerne. Klubben giver det første par genstande, og derefter vil der være salg af vand, øl og vin til rimelige priser.

Musik, improvisationer og anarkistisk galskab er på programmet i år. Papkasseshow, alias Kim Dalum og Morten Henriksen, kommer på scenen med en papkasse og en stribe populære sange hentet fra de sidste 30 års pop- og rockmusik - et repertoire af forrygende syng-med-hit.

De to fyre skyder skarpt med jokes og rammende kommentarer. De er grove, de er sjove, og ingen andre kan levere en klassiker som Bohemian Rhapsody så musikalsk, og på blot en guitar, en papkasse og to stemmer.

Duoen startede som gademusikanter i København, men begyndte snart at optræde på forskellige spillesteder og festivaler rundtom i landet. De har optrådt på TV og har også udsendt plader, bl.a. en uforglemmelig version af ”Kender Du Det” (Mona, Mona).

Under middagen vil der igen i år være mulighed for at holde korte taler – gode minder og sjove anekdoter – husk blot, at give besked til vor toastmaster Hans Konstantin-Hansen, gerne inden vi mødes: hkhansen@gmail.com.

Tilmelding

Af hensyn til planlægningen af middagen er det vigtigt, at du melder din deltagelse til Anni Hansen på telefon 45 86 82 38 eller via e-mail: anniogole@hansen.mail.dktilmelding senest tirsdag den 20. januar.

Vi håber, du har lyst til at være med til både generalforsamling og nytårskur, og glæder os til at se dig.

Venlig hilsen

Teknikerbyen 28 DK-2830 Virum