B&K Senior Klub - Historisk Samling

Afleveringsblanket

Ved aflevering af materiale til B&K Senior Klub - Historisk Samling bør du altid udfylde og aflevere en afleveringsblanket: Blanketten skal sikre værdifuld information om de effekter, der afleveres til samlingen, og understøtte registringen af materialet.

Vejledning:

• Der aftales et tidspunkt for aflevering

• Effekter kan afleveres enkeltvis, bundtet (fx en stak brugsanvisninger eller datablade) eller i kasser

• En udfyldt (i hånden eller elektronisk) blanket skal udfyldes for hver kasse, bundt eller enkelteffekt

• Ved afleveringen udfyldes dato forneden, og der kvitteres

Udfyld elektronisk eller på papir - send eller aflever direkte
Brug nedenstående pdf- eller Word-fil - til at downloade en afleveringsblanket. Udfyld den elektronisk og print den ud eller print den ud og udfyld den i en papir-udgave. Blanketten afleveres sammen med de effekter, du ønsker at aflevere til den historiske samling.

Pdf-fil: Afleveringsblanket
Word-fil: Afleveringsblanket

Kopier og send per e-mail
Marker hele blanketten på denne side og kopier den over i en e-mail - brug nedenstående link. Blanketten kan udfyldes i e-mailen, som sendes til Carsten Frederiksen (carsten.frederiksen@bksv.com). Husk at aftale tidspunkt for aflevering af effekterne.

Afleveringsblanket ved aflevering af effekter

1. Giver

Navn:

Dato:

Adresse:

Telefon:

2. Effekt(er)

Beskrivelse af effekt, eller indhold i bundt/kasse:

Historie - herunder oprindelsesår:

3. Aftaler og klausuler

Må Historisk Samling kassere i effekterne ?

Ja:

Nej:

Hvis relevant: offentliggørelse kan ske pr. (dato):

Eventuelle klausuler og supplerende aftaler:

Afleverers underskrift

Modtagers underskrift

Har du lyst til at deltage i arkivets arbejde eller har du historisk interessante instrumenter, fotos, tegninger, notater, tryksager eller andre genstande, kan du henvende dig til: