Indbydelse til nytårskur 2014

Du inviteres hermed til B&K Senior Klubs nytårskur med velkomstdrink og underholdning samt en 3-retters middag med hyggeligt samvær og festlige indslag.

Arrangementet finder sted efter generalforsamlingen onsdag den 29. januar i Brüel & Kjærs kantine. Generalforsamlingen starter kl. 16.30, underholdningen ca. 17.45 og middagen ca. 18.45.

Brüel & Kjær har også i år velvilligt sponsoreret både velkomstdrink og middag til deltagerne. Klubben giver det første par genstande, og derefter vil der være salg af vand, øl og vin til rimelige priser.

I år vil filosof og forfatter John Engelbrecht underholde over temaet: Humor og livsmod. Han er kendt for sine sprudlende og hjertevarme filosofiske foredrag.

Oplev ham give et farverigt portræt af humorens mangfoldighed og forskellighed, hvor han fortæller om humor som kompetence, om livsmod og langsomhed – og om kunsten at skynde sig langsomt for at nå at blive hurtigt færdig.

John Engelbrecht er mag.art. i filosofi, foredragsholder og underviser. Han er kendt som et legende menneske og oplever sig selv som en poetisk klovn, filosofisk humorist eller humoristisk filosof, en åndelig sørøver og verdensvandrer med inspiration fra mange kulturer. Han er blevet kaldt “en humorens Robin Hood, der stjæler fra de vittige og gir’ til de kedelige”, en idealist med særinteresse for social nytænkning, økologi, natursyn og spiritualitet.

Der vil igen i år være mulighed for at holde korte taler under middagen – gode minder og sjove anekdoter – husk blot, at give besked til vor toastmaster Hans Konstantin-Hansen.

Af hensyn til planlægningen af middagen bedes du bekræfte din deltagelse til Anni Hansen på telefon 45 86 82 38 eller via e-mail: anniogole@hansen.mail.dktilmelding senest tirsdag den 21. januar.

Klubbens Bestyrelse