Indbydelse til nytårskur 2016

Du inviteres hermed til B&K Senior Klubs nytårskur med velkomstdrink og underholdning samt en 3-retters middag med hyggeligt samvær og festlige indslag.

Arrangementet finder sted efter generalforsamlingen tirsdag den 9. februar i Brüel & Kjærs kantine. Generalforsamlingen starter kl. 16.30, underholdningen ca. 17.45 og middagen ca. 18.45.

Brüel & Kjær har også i år ydet et velvilligt bidrag til nytårskuren - der er velkomstdrink og middag, og salg af vand, øl og vin til rimelige priser.

Underholdningen leveres af klubbens egne medlemmer – du får nogle af de mange gode historier fra livet på Brüel & Kjær, fortalt af tidligere kolleger. Anekdoter og sjove episoder… kort sagt, livet på arbejdspladsen, som det var – eller som det huskes.

Farouk Al Haffar, Leif Winther Oreskov og Ole Brøsted Sørensen lægger op til en aften med gode grin og mange minder - og hvor kommentarer fra salen er velkomne.

Det hele styres af vor toastmaster Hans Konstantin-Hansen og under middagen vil der igen i år være mulighed for at holde korte taler – husk blot, at give besked til toastmasteren, gerne inden vi mødes: hkhansen@gmail.com.

Af hensyn til planlægningen af middagen er det vigtigt, at du melder din deltagelse med navn og medlemsnummer til Anni Hansen på telefon 45 86 82 38 eller via e-mail: anniogole@hansen.mail.dktilmelding senest mandag den 1. februar.