Nyt om navne

Dit medlemskort

Som medlem af B&K Senior Klub får du et medlemskort. Dette kort har flere funktioner, så pas godt på det:

• Adgangs- og gæstekort
    Kortet er adgangs- og gæstekort, når du besøger Brüel & Kjær, så du ikke længere behøver, at indskrive dig som gæst. Bær altid kortet synligt på dig, når du er på virksomheden.

• Indkøbskort
    Kortet giver mulighed for indkøb hos en række leverandører med samme rabat som Brüel & Kjærs personale. Du kan få en liste over de forretninger, der giver rabat, ved henvende dig til Carsten Frederiksen, e-mail: cfrederiksen@c.dk.

• Navneskilt
    Kortet fungerer som navneskilt. Bær kortet, når vi mødes – så ved vi altid, hvem vi er.

• Huskeseddel
    Kortet er en slags huskeseddel. Her finder du både dit medlemsnummer og klubbens kontonummer – de oplysninger, du skal bruge, når du tilmelder dig et arrangement.