Medlemskab

Nyt om navne

Nyt om navne giver mulighed for at bringe meddelelser fra medlem til medlem: Fejringer
, jubilæer, priser, udnævnelser, fødselsdage, afskedsreceptioner, sølv- og guldbrylluper, bisættelser, begravelser og mindeord og lignende.

Indlæg sendes til Carsten Frederiksen, e-mail: cfrederiksen@c.dk

24. april 2023

Erling Frederiksen er død

Det er med sorg, at vi har modtaget meddelelse om, at vor kollega Erling Frederiksen ikke længere er i blandt os.

Bisættelsen vil finde sted fredag den 28. april kl. 13.00 i Nærum Kirke.

1. april 2023

Ilse Højbro Madsen er død

Det er med sorg, at vi har modtaget meddelelse om, at vor kollega Ilse Højbro Madsen ikke længere er i blandt os.

Bisættelsen vil finde sted tirsdag den 4. april kl. 11.00 i Nødebo Kirke.

Ære være hendes minde.

30. november 2021

Bertil Svane er død

Det er med sorg, at vi har modtaget meddelelse om, at vor kollega Bertil Svane ikke længere er i blandt os.

Bisættelsen vil finde sted lørdag den 4. december kl. 11.00 i Hellerup Kirke.

13. november 2019

Leif Sloth Christensen er død

Det er med sorg, at vi har modtaget meddelelse om, at vor kollega Leif Sloth Christensen ikke længere er iblandt os.

Bisættelsen vil finde sted lørdag den 16. november kl. 11.00 i Gentofte Kirke.

5. februar 2019

Johnny Damborg Bak er død

Det er med sorg, at vi har modtaget meddelelse om, at vor kollega Johnny Damborg Bak ikke længere er iblandt os.

4. september 2015

Ny direktør for Brüel & Kjær

Spectris plc har ansat Søren Holst som ny direktør for Brüel & Kjær Sound and Vibration fra den 1. november 2015. Den tidligere direktør Lars Rønn fratrådte stillingen ved udgangen af april.

Søren Holst har erfaring fra højteknologiske markeder i Kina, USA og Europa.  Han kommer fra ReSound Group, hvor han senest var underdirektør og direktør for GN Otometrics.

Han begyndte sin karriere som kontroller hos Radiometer A/S, og har arbejdet tolv år for Oticon A/S, heraf fire år som direktør for Nordamerika. Han har desuden i tre år været partner og administrerende direktør for venturekapitalselskabet PreVenture A/S.

Søren Holst har en mastergrad i økonomi fra Københavns Universitet og en MBA fra Washington State University.