Nyt om navne

Medlemskab

Du kan blive medlem af B&K Senior Klub, hvis du ansat og tidligere ansat hos Brüel & Kjær, og er 55 år eller ældre.

Som medlem kan du tage del i klubbens aktiviteter, der i sagens natur præget af dit og de andre medlemmers interesser og engagement. Har du lyst til at lave noget eller har du en god ide, er der mange muligheder indenfor klubbens rammer.

• Arrangementer
    Klubben arrangerer årligt fem-seks fælles
    udflugter og sammenkomster, virksomhedsbesøg og foredrag.

• Nytårskur og generalforsamling
    Hvert år i januar/februar afholder klubben sin generalforsamling og en nytårskur med middag, underholdning og festligt samvær.

• Historisk Samling
    Klubben
    har også etableret en Historisk Samling, et museum eller arkiv, der kan samle og opbevare instrumenter, fotos, tegninger, notater, tryksager og andet af historisk interesse med forbindelse til Brüel & Kjær.

• Indkøb med rabat
    Endelig har du som medlem mulighed for at
    købe varer og tjenester hos en række leverandører med samme rabat som Brüel & Kjærs personale.

Sådan bliver du medlem

Dit medlemskort

Skifter du adresse, telefonnummer eller e-mail så giv besked til klubben kasserer.